Intag, uttag.

Hey små klätterapor!
 
idag jobbade jag, hade inte tänkt att träna sönd, månd Pga jobb. Men kunde inte hålla mig efter Kvällspasset iaf ;).
 
dagens träning:
  • Crosstrainer 60 minuter
  • promenad hem
  • stretch
vilket resulterade i minus 630 kalorier Som jag annars inte skulle bränt, bra. 
 
sedan hade jag typ lite fasta i 25-26 timmar, förutom ett äpple jag åt på jobbet. 
Men efter jobb o träning åt jag iaf:
  • En stor hemmagjord tonfisksallad på massa grönsaker, avocado, ägg, lite skinka, nån ostskiva, keso o balsamico.   Gjorde en stooor så delade den i två så har jag antingen till senare eller imorrn. 
Kommer troligen äta mer av salladen eller nåt enklare som kvarg, frukt om ett par timmar.
 
älskar mitt gym måste jag bara säga, det är typ alltid Max 5 pers där mer eller mindre om det inte är "testa på dag".
Så jag får alltid min kära crosstrainer o annan utrustning som jag använder <3. Skönt att det är blandat folk också. Det är allt i från pinnsmala tjejer som tränar ashårt, lite större personer som knatar omkring eller också tränar hårt, det är gamla damer o herrar som kämpar så gott de kan, äldre som orkar tusen ggr mer än jag gör, killar som pumpar muskler o ja allt finns!
Det är intressant att kika runt på de som ser perfekta ut vilka övningar mm de gör så man kan lära sig lite och det är inspirerande att se lite överviktiga pumpa hårt o se vad de kämpar.
Det är så bra atmosfär o alla är duktiga på sitt vis :)
 
puss!
 
Duktig
 
Denna bild under förklarar typ hur jag är och ser ut lite. Älskar unicorns, fantasi, sötsaker. Pastell, rosetter, är blond och brukar ha rosa i topparna ;)
aja förutom den smala halsen då, ha.ha.
dock är jag rätt mörk i själen fast med glitterstänk då.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0