Meliss

godkväll.
 
mellanmål/middag:
1/5 burk kvarg, funlight, ett par hallon och två jordgubbar.
dricker skogsbärs the med steviaströ  (Köpt idag glömde skriva det) samt en skvätt minimimjölk.
 
kikat på de två tornen och nu rotatoullli i bakgrunden, trevligt med tecknat <3
 
i natt blir det en kvällsprommis med vovvar o pojk. Inte PW men promenad iaf utöver dagens träning. så det blir ett par kcal minus till samt skön nattluft. :)
 
Puss!
 
Detta e mitt protein jag tar ibland. 
Litr för mycket kolhydrater för min smak så tar bara lite.
ska köpa annat sedan samt att jag tror killen har nåt bättre också. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Sv: du som är så smal och fin! Även om du gått upp lite så har du en jätte fin kropp (av de bilder jag sett)

Svar: Tack :)) men känner mig slaffsig hehe. Kram!
Sceletorya

2014-01-02 @ 23:08:45
URL: http://siridesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0