Morgonträning, mat mm. Tors

Hejsan.
 
torsdag hittills:
 
ca 06:00 -
  • 1/2 port fibergröt med en skvätt mjölk o kanel. 
  • 1 hård bröd med Philadelphia och grönsaker på.
  • 2 st ägg (älskar ägg) ^.^
Cirkus 400 kcal plus
 
Satte på mig pulsklockan och lät den vara på ett bra tag. Pysslade lite här hemma samtidigt osv. 
Hade inte lust med gymmet men jag tog:
ca 04:50. - en jogg blandat med PW och studsa runt lite bland gatorna.
Ca 05:10 - rask promenad med hundarna
Ca 05:30 - lite egna övningar. Typ yoga liknande en stund.
 
sen efter det hade jag på mig klockan ett bra tag, fixade och donade lite sedan tog jag av mig den och det vart:
 
700 kcal minus på den.
 
så ligger back ca 300 kcal idag än så länge. Nu ska jag tvätta och bränna lite mer då jag springer upp och ner för trappor ;)
 
sen får jag se om det blir lite sova med killen eller vara vaken ett tag.
 
puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Måste verkligen köpa en pulsklocka jag med :)
Såg att ellos hade en sån som du har, så jag tänkte vänta tills man får 40% på valfri vara och köpa en då.

Är du nöjd med din?
Ps, ta inte bort din blogg, det är min favorit :-)

Kram

2014-01-30 @ 11:52:39
URL: http://sirisdesire.blogg.se
Postat av: Siri

Måste verkligen köpa en pulsklocka jag med :)
Såg att ellos hade en sån som du har, så jag tänkte vänta tills man får 40% på valfri vara och köpa en då.

Är du nöjd med din?
Ps, ta inte bort din blogg, det är min favorit :-)

Kram

2014-01-30 @ 11:52:39
URL: http://sirisdesire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0