My bodyyy/booootyyy

Hej.
 
min kropp.
 
fann lite bilder på mobilen som jag kunde spara till mailen. Hmmmmz.  (=o.O=)
 
Magee
 
Haha, hade köpt fula jobbtofflor på en kvällsmarknad o gick hem full i dem. Fint. 
Smickrande benbild då låren ser ut som klossar, blöh. 
 
Partyjag. Är det något jag älskar är det sura drinkar. Vill lära mig göra nån god hemma. Fast med typ sprite zero el liknande :). 
 
My kaboomboom. Shit alltså vilken big röv jag har, haha. Nåja, vill hellre ha rumpa än platt åtminstone men vill kapa en rätt stor del dock. 
 
Så, nu bjöd jag riktigt på mig själv här. Men mest kul o se sen om det blir förändring. 
 
Puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

du är dödssnygg ju!!!

2014-01-22 @ 16:06:31
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Så jäva avis!!!

Svar: Mee vi e ju typ samma vikt oftast ? :p
Sceletorya

2014-01-26 @ 13:14:27
URL: http://h0minem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0