Stoppa i sig mat

hejsan.
 
efter maten jag åt vid ca 19. Kände jag mig hungrig vid 01 igen och ordagrant tryckte i mig en "manlig" port med mat. Snabbt som attan slank det ned och njöt knappast. Får bara ett lyckorus i en minut för att sedan få högre puls och halvångest. Riktigt jobbigt detta.
Jag måååste verkligen lära mig att äta små mini portioner ofta annars blir det alltid samma visa, om och om. Att jag inte lär mig. 
 
Samt att jag måste hitta min träningsglädje. Det går så mycket i vågor det där. Usch. Jag tänker att när jag redan "fuckat up" med fel mat o för mycket mat så är det skitsamma. 
 
Måste skaffa rutiner, tycka att det är roligt att träna, äta bra och ta hand om mig. Men det är svårt tycker jag. 
 
Lite sådana rutiner som på denna bild skulle vara skönt. Jag älskar ju struktur egentligen. Men jag har blivit förslappad i hjärnan antar jag. Skulle vilja ha gymnastik för hjärnan, typ genom att tex sy kläder, virka och måla. Men är kass på sådant, men tror att om jag hade mer hobbys så faller strukturhjärnan på plats automatiskt, ni vet?  :)
 
 
 
Vill även poängtera att jag ofta tycker att andra ser lika bra ut med mer kött på kroppen om inte bättre. Som denna tjej tex. Hur fina kurvor som helst. Men jag själv föredrar lite mindre kurvor på just min egen kropp. :)
 
Fina pryttlar
 
Dock om jag går omkring i korta shorts som dessa rosa ovan så känner jag mig inte bekväm. Det är ett av mina mål. Jag har ett par rätt dyra tränings shorts som jag vill kunna bära på en PW i sommar utan att känna att mina lår e för stora i dem. 
 
Puss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Duktiga du! :) Kram

Svar: Tack, kram! ^.^
Sceletorya

2014-01-28 @ 15:21:41
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0