Vägning...

Hej.
 
jo, jag vägde mig. Jag vart arg kan jag lugnt påstå. Måste ha gått upp 5 kilo typ under jul osv som jag nu gått ner nåt kilo av. Men känner mig som en elefant, på riktigt. Blir så depp. 
 
När jag startade bloggen så vägde jag väl 57 nånting kanske. Sen innan jag flyttade till stockholm lyckades jag gå ner till typ 51,9.. Sen har jag gått upp igen till kanske 55. O ner till 53 osv. Sen över jul gissar jag på att jag vägde kanske 58 ca. 
 
men idag vägde jag 56.5........ 56,5 Kilogram!!! :(... Så ledsen just nu. 
 
Happ, men nu vet jag iaf.nu vill jag ner först och främst till 51,9. Sen 49,9... Sen mindre än det osv.......
kvar 6,6 kilo till 49.9 då...
Fuck this shit!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

men åh, vad du är fin! dina kommentarer är dom bästa ju, blir helt rörd. du är minst lika fin du själv, och du borde säga exakt samma saker till dig själv - för om dom stämmer på mig så stämmer dom 100x mer på dig!! du behöver inte gå ner mer, du behöver aldrig ens börja gå ner. 56 kg är jättelite, jättejättelite verkligen. ta hand om dig, kära du. du är vacker oavsett form, storlek, kropp, mått osv osv! om jag redan tycker du är en fin person nu utan att ens ha träffat dig, tänk då vad folk i din omgivning tycker? och det tycker dom utan att blanda in vikt i den bedömningen! lita på mig och lita på din omvgivning. du är vacker, du är vackrast.
styrkekramar. <3

Svar: Oh, så himla himla snäll du är och så fina ord. Jo mina vänner åså tycker att jag är en bra person och jag vet att jag är rätt så snäll osv. Det är bara mitt fett som jag inte vill ha. Vill vara smal plus vara en bra person. Mår så kasst i kroppen så det finns inte, usch. 56 känns mycket för mig för jag är kort också samt att jag vet att jag trivs i ca 48 iaf och inte mådde dåligt i den kroppen. Men man måste nog försöka börja tycka om sig sj mer redan nu så att man kan må ännu bättre sen. Tack så mycket för dina ord det värmer verkligen. :) kraam <3
Sceletorya

2014-01-16 @ 23:39:36
URL: http://pappersflyygplan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0