Workout at night

Hay babes! 
 
Var inte alls pepp på gymmet i dag. Men samtidigt ville jag bränna lite och röra på mig ett tag så jag körde utan gymmet nyss. Detta gjorde jag:
  • 65-70 minuter hyfsat rask promenad med hundarna, stannade lite o kissade dom bara
  • aerobicsövningar som jag fann på youtube som var ca 25 minuter
  • varva ned
detta vart 630 kalorier Totalt.
det mesta av promenaden. det är svårt att följa nån på youtube ju men jag försökte åtminstone och det var lite lagomt snabbt för mig. 
 
Hade jag gått ensam utan vovvar hade det blivit lite mer men jag vill ha dom med så dom får röra på sig dom också :). Dock fick jag bära dom nån bit pga ont i tassar och kallt. Gillar inte att bära hundar men var tvungen. Spec chihuahuan fryser så jäkligt trots kofta så. Men vi hade det mysigt :)
 
maten förutom det jag skrev imorse har vart 2 hårda bröd med makrill och nån grönsak. Tänkte äta nån frukt el nåt sen också, ev gröt el soppa typ. 
 
Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0