Behöver ingen bikinikropp!

Hey!
 
Satt och funderade lite. Och att många strävar efter sol/bad/bikini-kropp.
Jag fick ett litet lugn över mig, eftersom att jag kom på att jag tamejsjutton inte ens brukar bada så himla ofta. Kanske någon gång per år. Dock så älskar jag strand och vatten men det brukar bara inte bli så.
Som oftast brukade jag ta ett dopp på natten med min släkting, haha och då är det ändå inte folk där.
Så nu kände jag lite mindre "ångest" över att skaffa bikinikropp, ha.ha.
 
Jag går dock ofta i slimmade klänningar på sommaren, så får ju tänka på det dock ;D
Och OM jag väl ska ner på någon strand så vill jag känna mig bekväm. Vilket jag inte gör så himla mycket.
Jag är absolut inte jättestor eller så, men jag trivs inte helt enkelt. Alla trivs vi i olika kroppar och alla är fina men man ska själv må bra med den man har :)
 
Hmm sitter också och tänker på att jag måste motionera mera. Men jag känner mig så himla trött. Det beror mycket på fel dos medicin, men annars förutom det så borde jag kunna göra det. Vet inte hur jag varenda dag ska finna motivationen bara. Hmmmmz.
 
kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0