Energikick

Hejsan fina.
 
Efter min måltid så gjorde jag lite senare en smoothie. Nu tog jag bild på den med min mobil men har ännu inte lyckats föra över den, kanske kommer sedan.
 
Detta använde jag:
1 st nektarin
ett par bitar mango
ett par bitar grönt äpple
lite stevia
funlight appear
vatten
citronsaft
is
 
Sedan var det bara att mixa och dricka.
 
Till nästa gång skippar jag stevian. Jag tänkte inte på att frukten har så mycket sötma i sig, hehe.
 
På sidan av hade jag resterande fruktbitar och knaprade på, jag gillar att ha något att tugga på tillsammans med flytande mat.
 
puss!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella Caspian

Ett tips är att använda bloggappen, där kommer bilderna direkt. <3

Svar: hm okej, jag är dålig på sånt här. ska testa!
Sceletorya

2014-03-17 @ 00:37:18
URL: http://vapenbroder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0