Hungrig.

Hejsan.
 
Jag sitter och är hungrig nu. Har ju ätit en gång idag.
Men nu var det ju flera timmar sedan.
Men jag funderar på att göra lite mat iaf. (kl är ca 04 men det är som kanske 19-tiden för mig som alltid är vaken på natten.)
Får lite panik redan nu när jag tänker på mat.
Men oh, man måste ju äta. Eller måste och måste... bör kanske åtminstone.
Lagar nog ihop ett par köttbullar med nåt till skulle jag tro.
 
Om ett par timmar far jag iväg över helgen. Kommer bli stressig då jag ska ha ett möte som jag både mår bra och dåligt över. Men sedan blir det mest kul med lite vänner, fest osv.
 
Jag mår lite dåligt över att skriva här allt var jag äter har jag märkt.
Så får se om jag fortsätter med det varje dag eller om jag ska skriva just när jag känner som mest för det vad jag ätit och skriva allt i en egen bok istället.
Jag mår dåligt över tex när jag ätit chips och får frågan varför jag inte äter frukt istället, till exempel. :(
Självklart är det nyttigare med frukt, men jag är ju ingen superwomen med värsta diciplinen och när jag får höra sådana kommentarer så känner jag mig misslyckad och det tar onödig energi från mig.
 
Kram på er.
 
 
Update: Åt köttbullar, pasta, hårdmacka med pålägg o lite snacks.................. jävla skit.
men mätt är jag åtminstone.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: T.T.

Hej gulle, nu har jag fört in dina otroliga framsteg :D Heja dig!

Jag känner btw likadant när jag skriver vad jag äter. Mår bara dåligt och får skuldkänslor.

2014-03-21 @ 07:55:32
URL: http://tinytanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0