Lite matångest

Hej.
 
Min portion av köttfärslimpan igår var betydligt mycket större än vad jag egentligen ville. Men jag har inte dicipliiiin.
samt att pojkvän bara hade slängt in en mängd i ugnen till mig, så därav redan uppmätt och klart. Då vill jag heller inte slänga mat (inte bra att värma den igen o spara för den hade varit i ugnen en gång innan också).
Men inte kan jag egentligen skylla på det heller, jag hade kunna låtit bli att äta hela portionen helt enkelt. Men som sagt, vill ju inte vara slösig med mat, som vi ska vara tacksamma för att vi har gott om i vårt land.
Men det vart iaf 1 stor potatis och tre st bitar av köttfärlimpan, och det var inte små bitar direkt.
Men nåja, det var ju också den enda riktiga mat jag åt igår också förutom mandarin och en knäckemacka. Kanske jag inte borde bli så besviken? Vet inte...
 
Har iaf haft ett bra tidsfördriv under nätterna. Min vän hade fixat massa disneyfilmer på den datorn jag fick av henne såg jag.
Så jag har kikar på Auristocats, Bambi, Snövit och Pinoccio. *stava*.
väldigt mysigt :)
Sedan har jag blivit fast i massa spel som candycrush och det där med grönsaker, hahahaa helt besatt.
 
Om ni märker massa felstavning i mina texter förresten så hoppas jag att ni har lite överseende, jag har lite svårt med vissa bokstäver. Jag läser dessutom aldrig böcker (synd nog) så jag är inte så van heller, helt enkelt. :)
 
puss på er. Nu ska jag ut med doggsen.
 
Jag gillar Disney väldigt mycket. Här var jag till och med utklädd till Jasmine i Alladin förut.
Älskar maskerader, har vart en del olika saker, skoj :)
Skulle dock haft mörkt hår :P
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0