Mycket nu

Hej.
 
Min uppdatering är inget bra just nu. det beror på att det händer en del i mitt liv nu:
  • Ska flytta från denna stad
  • Flyttar dessutom utan pojkvännen - får se hur det blir sen (så jag är ledsen nu såklart)
  • Har fått ett jobb som jag aldrig testat på förut (blir mkt stressad av detta men delvis spännande)
  • Ska på drogtest (jobbet har det som policy tydligen), -nej jag tar inte droger.
  • Ska samma dag som testet kolla på bostad
  • Måste fixa med saker som adressändring, nya läkarstationer o barnmorskor, packa massor osv osv.
Vi får se sen om min kille vill flytta också, om vi vill vara tillsammans fortfarande. Just nu verkar han nere, vilket jag förstår.
Men jag behöver mina vänner och bror. Samt att det var svårare att få jobb i nuvarande staden än den andra. Och detta jobb kommer ge rätt bra pengar, så jag kan inte tacka nej.
Jag vill ha pengar så jag kan börja spara ordentligt och kunna köpa lite större saker mm.
 
Men känns otroligt jobbigt att behöva lämna min pojkvän. Även om vi har våra intriger rätt ofta så älskar jag honom och han är en fin människa. :(
 
Dessutom gick jag upp 0,5 kilo sedan helgen. yeeey... ;/
 
puss på er
 
känner mig så här liten just nu. Men samtidigt så stor.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

var ska du flytta fina?<3

Svar: Till min stad där jag bott i flera år, men vill bara inte skriva vart på denna bloggen.
Sceletorya

2014-03-27 @ 14:42:55
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Siri

Hade en heldag i din stad idag!

Tråkigt med pojkvännen, du vet vart jag finns om du vill prata. Kram!

Svar: oh jasssåå. hoppas det var mys!
tack snälla du. kram! :)
Sceletorya

2014-03-27 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0