onsdag, vikten mm.

hej.  :)
 

detta har jag ätit idag hittills, samma som igår, köttfärslimpa med en stor potatis o sås. Dock inte lika mycket kött som igår, det var tunnare skivor denna gång.
samt en hård macka med lite smör, ost och inlagd gurka.
 
-dricker funlight, vatten och kaffe.
 
får se om det blir nåt mer sen men det kanske blir nåt litet om flera timmar isåfall.
 
Min viktupdate sedan tävlingsstart:
√ Startvikt: 57,1
√ Efter en v: 55,6
 
Och som jag nämnt förut så är delmål 55,1 och målet 53,1.
Sedan efter tävling forsätta nedåt lite grand.
 
Så hittills på ca en vecka: 1,5 Kilo minus.
Mycket vattenvikt vet jag så denna vecka kommer bli trögare.
Ska även festa lite och åka bort = kanske god mat.
Så får se hur det blir.
 
Puss
 
Oj vilken skillnad på denna tjejen. Här kan vi snacka viktnedgång :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0