pretty

hej alla söta regnbågskottar.
 
tänkte bara kika in o lägga upp lite fina pixx!
 
puss påer!
 
 
hur fasen gör man EGENTLIGEN för att se ut som alla dessa tjejer? undra hur lång tid det tar? går det ens för mig? exakt vad äter man och exakt vad tränar man och hur mycket. skulle vilja fråga dom!
äälskar benen på denna tjej.
 
älskar magen på denna. lite mer kött på armarna skulle kanske inte skada dock. nån millileter åtminstone.
 
önskar man hade ork o lust mm att fixa mat som detta vareviga dag. samt pengar till att köpa färska råvaror hela tiden och varje dag :)
 
 
 
älskar färgglada träningskläder ^^. Man blir så happy!
dock känner jag mig som en prinskorv i alla kläder, haha. men sen kanske!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

färska råvaror är billigare än halvfabrikat ;)

Svar: Hmm det kanske det är ja. jag kanske tänkt fel, *hoppas* ^-^
Sceletorya

2014-03-06 @ 14:05:06
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0