Torsdagen 6 Mars

God kväll gott folk!
 
Tidigt imorse var jag ute med hundarna och var tvungen att stanna upp, jag såg små blommor på tre ställen, oh det gjorde mig glad! :)
 
sedan har jag sovit och jobbat idag.
 
- Och så vill jag säga tack till er som är så fina mot mig, så gulliga när man känner sig oduglig! :***
 
Dagens mat:
  • 2 st ägg
  • en banan
  • en hårdmacka med smör och ost
  • en portion pasta med köttfärssås och lite grönt (inte lika stor port som igår iaf)
puss på er!
 
Haha, älskar det som står.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Hahaha, älskar också det uttrycket!

Svar: ihihi (^__^)v
Sceletorya

2014-03-06 @ 23:04:06
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0