Vissa är så läskiga

Hej.
 
Ikväll sprack det för mig.
Jag har ju fullt upp med stress runt omkring mig nu. Samt mina "vanliga" problem som jag alltid har också som jag aldrig skriver ut här.
 
Sen på det så var jag på kontorsjobbet ikväll och fick en sån jävla avhyvling av en man jag ringde till.
Han hotade mig och skrek och sa väldigt elaka saker. Usch.
 
När jag kom hem sprängdes tårkanalerna och jag vart så ledsen.
Allt kom på samma gång och det räckte med en sådan här sak sen kunde jag inte hålla mig.
Hur får folk bete sig nu för tiden?
Jag var hur trevlig som helst tillbaka. Jag hade dock velat skrika högt och tydligt men det kan jag inte för företagets skull. Usch! Hur har folk mage att skrika på en snäll tjej i telefonen trots att jag inget gjort...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0