Maj

Hejsan.
 
Jag jobbar och sliter. Och ja, riktigt verkligen sliter. Vaknade i dag med att knappt kunna röra alla fingrarna, tog ett tag innan det gick. Ont i halva kroppen. Men motion får jag rätt så mycket av. Jag cyklar varje dag till och från jobbet som sagt och väl där så rör jag på mig hela tiden förutom kanske 30 minuter. Jag springer av och på trucken och lyfter flera hundra kilo per dag. Min mage blir inte lika enkelt uppsvälld heller. Den är mestadels platt. Förutom tex såna gånger jag blir bjuden på massa mat, som igår då vart det restaurang och efterätt. Eller ikväll då jag ätit glass.
 
I dag har jag ätit mat för ca 570 samt en skål med glass då. Kalorier på den = okänt. Jag har ingen lust med kaloriräkning som skall vara noggrann nu. Det är ju för att jag vantrivs med mitt liv för tillfället.
 
Men jag vill göra upp en års plan för hur jag vill att livet ska se ut om ett par månader.
• Vill jag jobba kvar där jag jobbar?
• Jobba någon annan stans?
• Börja studera något?
• Flytta
• Vill min pojkvän flytta hit?
• Skaffa körkort?
• Spara pengar
 
Mer mera med mera…
 
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt på min enda lediga dag. jobbat tre dagar denna vecka, ledig i dag. sen jobba 6 dagar till efter detta... suck.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0